Дигиталната трансформация е логичният отговор на бизнеса към променящия се свят.

Научете кои са добрите практики при дигитализирането на работните процеси, за да сте една крачка напред пред конкурентите си.

Изтеглете съветите  

Степента на дигитализиране е съществена разлика между организациите, които работят по-ефективно и генерират повече приходи, и онези, които не успяват да ги догонят заради остарели, аналогови модели.

Сигутно съхранение и лесен достъп до информация

Забравете за ровенето в купища печатни документи - съхранявайте сигурно всичко важно и открийте нужното за секунди.

Подобрени отношения с клиенти и партньори

Създайте точни справки и отговаряйте светкавично на въпросите на вашите клиенти и партньори, повишавайки тяхното доверие във вас.

Оптимизирани бизнес процеси

Оптимизирайте работните процеси във фирмата - намалете ръчната работа и дайте възможност на служителите да се съсредоточат върху истински важната работа.

Намалени разходи и загуби

Хартиените документи и ръчната работа струват повече, отколкото предполагате - намалете излишните разходи и намалете значително риска от грешки.

6 добри практики при дигитализирането на бизнес процесите

Научете как да задавате ключови метрики за управлението на документи, автоматизирате процеси, подобрите съсществуващите практики и изберете правилното за вас софтуерно решение.

Изтеглете съветите  

Търсите ли подходящата система за дигитализиране на вашия бизнес?

Запознайте се с DocuWare - иновативен софтуер за управление на бизнес информация и автоматизация на работни процеси, която ви позволява да оптимизирате всички етапи на обработката на документи, достъпа и намирането на информация, улеснява съвместната работа и ефективното протичане на работните процеси.

По-висока
ефективност

Документите стават лесно достъпни за всички оторизирани потребители. Те могат да работят заедно върху споделените файлове, да добавят бележки и анотации, коментари, да маркират отделни места в текста и да поставят електронни печати.

Автоматизация
и прозрачност

Обработката на документи се извършва електронно и автоматично следва предварително зададена последователност. Оторизираните потребители имат възможност да проследят движението на документа и напредъка на всяка една задача.

Сигурност
и контрол

Гарантирате си максимална защита на вашите данни и сигурното им съхранение в Cloud или на ваш сървър. Различните нива на достъп осигуряват контрол върху разпространението на поверителна информация от всякакъв характер.

Мобилност

Можете да управлявате дистанционно документите и информацията в компанията си. Независимо дали сте в офиса, вкъщи или на път, единственото, което ви трябва, е връзка с интернет.

Попълнете регистрационната форма

Така ще получите нашите съвети. Ако желаете да получите персонализирана демонстрация или да отговорим на вашите специфични въпроси относно DocuWare, запишете допълнително съобщение.

Изпращайки своите контакти, Вие ни предоставяте правото да съхраняваме и използваме данните Ви за целите на кампанията, както и за последваща информация, свързана с предстоящи събития и активности на Немечек България. Съобразно действащото законодателство, вие имате възможност да прекратите предоставеното право по всяко време.